Tutoraatproject
Startpagina
Vakleerkracht
Evaluatie
Aanmelden
Evaluatieformulier vakleerkrachten 2020-2021
Corrigeer de volgende fouten:
Persoonlijke gegevens
Naam
School
Selecteer een school
Atheneum Hoboken - A'REA2020
Atheneum MXM
GO! Koninklijk Atheneum Hoboken
Groenendaalcollege
Instituut Maris Stella
Instituut Sint Maria
Koninklijk Atheneum Antwerpen
Koninklijk Atheneum Deurne
OLVC Plus
Pius X
Scheppersinstituut Deurne
Secundaire handelsschool Sint-Lodewijk
Sint-Agnesinstituut Hoboken
Sint-Norbertusinstituut Campus Sint-Jan
Sint-Willebrord Campus Heilige Familie
SL Linkeroever
Stedelijk Lyceum Meir
Stedelijk Lyceum Olympiade
Stedelijk Lyceum Pestalozzi
Stedelijk Lyceum Quellin
Stedelijk Lyceum Waterbaan
universiteit antwerpen
Vakken waarvoor je leerlingen bijlessen kregen via het Tutoraatproject
Nederlands
Frans
Engels
Duits
Latijn
Wiskunde
Fysica
Chemie
Economie
Informatica
Programmeren
Boekhouden
Natuurwetenschappen
Biologie
Sociale Wetenschappen
Mechanica
Elektriciteit/elektronica
GIP of eindwerkbegeleiding (vormelijke begeleiding; niet inhoudelijk)
Psychologie
Geschiedenis
Cultuurwetenschappen
Aardrijkskunde
Orthopedagogische vaardigheden
Andere
Hoe bent u op de hoogte gebracht van het project
Directie
Projectcoördinator Universiteit Antwerpen
Schoolcoördinator (verantwoordelijke Tutoraat binnen de school)
Collega's
GOK- of graadcoördinator
Ik ben zelf de schoolcoördinator
Andere:
Doelstellingen
Is het tutoraatproject een meerwaarde voor de school/leerlingen
ja
neen
Waarom?
Ben je van mening dat de bijlessen een positief effect hebben gehad op de leerlingen?
Bij de meesten wel
Bij de meesten niet
Is er sprake van een merkbare verhoging van de behaalde resultaten door de tutoraatleerlingen voor uw vak?
ja bij alle leerlingen
ja bij de meerderheid van de leerlingen
ja bij enkele leerlingen
neen
Hoe zou u het effect van de bijlessen omschrijven als hulp voor de leerkrachten?
zeer positief
positief
neutraal
negatief
geen commentaar
Opmerkingen
Hoe zou u het effect van de bijlessen op de ontwikkeling van de toekomstperspectieven van de leerlingen omschrijven?
zeer positief
positief
negatief
geen invloed
Opmerkingen
Relatie met de tutor
Hebt u contact gehad met de tutor(en) die bijles gegeven heeft/hebben?
ja meermaals (op het contactmoment en/of daarbuiten)
1 maal buiten het contactmoment
ja enkel op het contactmoment
neen ik had geen contact
Via welk kanaal gebeurde dit contact?
telefonisch
via e-mail
op het contactmoment
persoonlijk
geen contact
Opmerkingen
Welke onderwerpen kwamen aan bod tijdens deze contacten?
praktische zaken
leerstof/oefeningen
resultaten van de leerlingen
niveau van de leerlingen
het handboek
de lesmethodiek
persoonlijke zaken van de leerlingen
andere
Bent u bereid om in de toekomst een intensere samenwerking met de tutor(en) op te bouwen?
ja
neen
Wat vond u van de kwaliteit van de tutor(en)?
zeer goed
goed
neutraal
slecht
Opmerkingen/suggesties
Organisatie
Hoe verliep de samenwerking met de schoolcoördinator (verantwoordelijke Tutoraat binnen de school)? Bij de opstart van het semester?
goed
neutraal
slecht
geen of weinig contact
Eens de bijlessen van start waren gegaan?
goed
neutraal
slecht
geen of weinig contact
Opmerkingen
Hebt u tijdens het jaar problemen ondervonden met betrekking tot het project?
ja
neen
Bent u van mening dat het tutoraatproject moet blijven bestaan in uw school?
ja
neen
Waarom (niet)?
Algemene opmerkingen en/of suggesties